Tuesday, January 13, 2015

Menghabiskan Bacaan Buku BSAD Hanya Satu Malam!


Seorang sahabat satu pejabat dengan saya telah memberitahu kepada saya bahawa beliau telah menghabiskan bacaan buku Biar Sedikit, Asal Diberkati (BSAD) hanya satu malam! Tahniah saya ucapkan kepada rakan saya tersebut.

Apa yang menarik bagi beliau ialah gaya penulisan buku tersebut merupakan gaya komunikasi 2 hala antara penulis dan pembaca serta ianya tidaklah terlalu statik berupa corak buku-buku ilmiah.

Menurut beliau lagi, buku BSAD merupakan buku asas yang perlu dibaca terlebih dahulu sebelum membaca buku-buku kewangan yang lebih ‘advanced’ seperti buku-buku kewangan tulisan Robert T. Kiyosaki kerana buku ini menerangkan prinsip-prinsip asas pengurusan kewangan.

Saya amat bersyukur dan amat berbangga jika rakan-rakan saya dapat menghabiskan bacaan buku BSAD dari awal sehingga akhir yang mempunyai 201 mukasurat. Saya bimbang jika rakan-rakan saya hanya membeli buku saya hanya sekadar untuk mengambil hati saya sahaja dan langsung tidak membaca buku tulisan saya.

Bagi anda yang masih belum memiliki buku BSAD, boleh dapatkan buku ini di rangkaian kedai-kedai buku MPH atau boleh mendapatkan secara belian online dengan menghubungi saya di email :

wan_kamarul@usa.com

Terima kasih.



No comments: